OGŁOSZENIE Nr 1/12 KOMENDANTA MIEJSKIEGO POLICJI W OSTROŁĘCE
w sprawie postępowania kwalifikacyjnego na stanowisko Komendanta Komisariatu Policji w Myszyńcu Komendy Miejskiej Policji w Ostrołęce
OGŁOSZENIE Nr 1/12
KOMENDANTA MIEJSKIEGO POLICJI W OSTROŁĘCE
z dnia 3 grudnia 2012 r.
w sprawie postępowania kwalifikacyjnego na stanowisko
Komendanta Komisariatu Policji w Myszyńcu Komendy Miejskiej Policji w Ostrołęce
§ 1.
W celu dokonania doboru na wakujące stanowisko Komendanta Komisariatu Policji w Myszyńcu Komendy Miejskiej Policji w Ostrołęce ogłaszam rozpoczęcie postępowania kwalifikacyjnego.
§ 2.
O stanowisko to mogą się ubiegać funkcjonariusze:
1) pełniący służbę w Policji;
2) spełniający wymagania w zakresie wykształcenia, kwalifikacji zawodowych i stażu służby określone przepisami Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 19 czerwca 2007 r. w sprawie wymagań w zakresie wykształcenia, kwalifikacji zawodowych i stażu służby, jakim powinni odpowiadać policjanci na stanowiskach komendantów Policji i innych stanowiskach służbowych oraz ich mianowania na wyższe stanowiska służbowe (Dz. U. Nr 123, poz. 857, z późn. zm.);
3) w zakresie wymagań pożądanych posiadający:
a) co najmniej 15-letni staż służby w Policji,
b) co najmniej 2-letnie doświadczenie na stanowisku kierowniczym w służbie prewencyjnej,
c) poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „tajne”;
4) ponadto wskazane jest posiadanie:
a) wykształcenia z zakresu organizacji, zarządzania lub organizacji i zarządzania albo ukończenie studiów podyplomowych, przeszkolenia lub kursu z tego zakresu lub z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi, albo
b) wykształcenia wyższego o kierunku prawniczym lub administracyjnym.
§ 3.
Oferty kandydatów winny zawierać:
1. list motywacyjny i CV;
2. kopię ostatniej opinii służbowej kandydata (oryginał do wglądu);
3. pisemną koncepcję pracy na stanowisku Komendanta Komisariatu Policji w Myszyńcu KMP w Ostrołęce (koncepcja pracy powinna zostać opracowana w oparciu o Regulamin Komisariatu Policji w Myszyńcu z dnia 3 grudnia 2012 roku, nie powinna przekraczać 10 stron napisanych czcionką Arial 12, interlinia 1.5, marginesy standardowe 2,5 cm);
4. pisemną zgodę na poddanie się procedurze kwalifikacyjnej prowadzonej na zasadach i trybie określonym przez zarządzającego postępowanie kwalifikacyjne (wzór oświadczenia jest dostępny w Poradniku do Ogólnego trybu i zasad przeprowadzania postępowań kwalifikacyjnych na wybrane stanowiska służbowe w Policji, w rozdziale VI, wzór nr 1, umieszczonym na stronie internetowej www.isp.policja.pl, w banerze Dobór wewnętrzny na wybrane stanowiska służbowe w Policji);
5. pisemne oświadczenie potwierdzające występowanie lub nie zależności kandydata, tj. bycia małżonkiem(ą), krewnym(ą) do drugiego stopnia włącznie lub powinowatym(ą) pierwszego stopnia oraz w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli z pracownikiem lub policjantem jednostki/komórki organizacyjnej Policji, objętej postępowaniem - (wzór oświadczenia jest dostępny w Poradniku do Ogólnego trybu i zasad przeprowadzania postępowań kwalifikacyjnych na wybrane stanowiska służbowe w Policji, w rozdziale VI, wzór nr 2, umieszczonym na stronie internetowej www.isp.policja.pl, w banerze Dobór wewnętrzny na wybrane stanowiska w Policji);
6. potwierdzony przez komórkę kadrową szczegółowy przebieg służby;
7. kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie (oryginały do wglądu);
8. kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe (oryginały do wglądu).
§ 4.
Zarządzający postępowanie kwalifikacyjne w drodze decyzji powoła komisję do przeprowadzenia postępowania kwalifikacyjnego. Komisja będzie pracowała na podstawie Ogólnego trybu i zasad przeprowadzania postępowań kwalifikacyjnych na wybrane stanowiska służbowe w Policji.
§ 5.
Zakres podstawowych zadań realizowanych na stanowisku objętym postępowaniem kwalifikacyjnym:
1. Organizowanie i nadzorowanie pracy Komisariatu Policji w Myszyńcu;
2. Sprawowanie bezpośredniego nadzoru nad pracą komórek organizacyjnych komisariatu w zakresie odpowiadającym kompetencji pionu prewencji;
3. Wypracowywanie koncepcji pracy jednostki gwarantujące sprawne i skuteczne realizowanie zadań doraźnych i perspektywicznych;
4. Organizacja, kierowanie i nadzór nad pracą podległych funkcjonariuszy zgodnie z ogólnymi kryteriami racjonalnego i efektywnego wykorzystania przez nich czasu pracy i powierzonych środków;
5. Organizacja i nadzór nad działaniami podejmowanymi w celu ochrony bezpieczeństwa i porządku publicznego w terytorialnym zasięgu działania komisariatu;
6. Opracowanie okresowych harmonogramów i planów pracy komisariatu oraz ocen i sprawozdań z realizacji zadań;
7. Reprezentowanie komisariatu podczas uroczystości państwowych i resortowych organizowanych przez organy administracji rządowej, samorządowej, Komendę Miejską Policji w Ostrołęce.
§ 6.
Oferty z podaniem adresu do korespondencji i telefonów kontaktowych (na kopercie), należy składać w sekretariacie Komendanta Miejskiego Policji w Ostrołęce KMP w Ostrołęce ul. Kościuszki 32, 07-410 Ostrołęka (decyduje data wpływu) w terminie do dnia18 grudnia 2012 roku z dopiskiem „Postępowanie kwalifikacyjne na stanowisko Komendanta Komisariatu Policji w Myszyńcu KMP w Ostrołęce” z dopiskiem „nie otwierać w sekretariacie”.
Dodatkowe informacje dotyczące postępowania kwalifikacyjnego można uzyskać w Zespole Kadr i Szkolenia KMP w Ostrołęce, tel. (029) 760-14-97.
§ 7.
Postępowanie kwalifikacyjne zostanie zakończone do dnia 31 grudnia 2012 roku.
Komendant Miesjki Policji
w Ostrołęce
mł.insp. Stanisław Szcześniak